SimaGo

SimaGo henvender sig til den mobile medarbejder, der har behov for konstant at være i kontakt med kontoret og som foretrækker den lille SmartPhone formfaktor.

SimaGo er en intelligent app til smartphones og tablets, som er en del af  SimaTech's opgave- og ressourcestyringsløsning. Opgaver sendes fra kontoret via SimaTech Enterprise Server til den mobile medarbejder, som modtager opgaver, kvitterer for modtagelse, læser kort og GPS-position, samt afgiver statusmeldinger til kontoret i forbindelse med opgavens afvikling.
 
SimaGo kan endvidere konfigureres til at indsende GPS position til SimaTech Enterprise Server. SimaGo kan afvikles på Andriod, iOS og Windows Phone.
 
♦  Intuitiv / enkel
♦  Opgaveafvikling med statusser
♦  Beskeder
♦  Navigering
♦  Server baseret indhold og workflow
♦  GPS positioner til server
♦  Virker disconnected
♦  Mobil bredbånd
♦  Android, iOS og Windows Phone

Produktfamilie:
SimaGo Biz
SimaGo Callout
SimaGo Dispatch
 

Del: