SimaOffice

SimaOffice er klienten til SimaTech's flådestyring samt opgave- og ressourcestyringsløsninger og kan også anvendes som en stand-alone kortløsning.

SimaOffice

SimaOffice indeholder de funktioner, som medarbejderen på kontoret har behov for, for at få det optimale ud af virksomhedens mobile ressourcer. I dag anvendes SimaOffice inden for en række forskellige brancher, herunder brand og redning samt transport. Det kan nævnes, at Falck A/S anvender SimaOffice på mere end 250 arbejdsplader fordelt på 6 vagtcentraler i Danmark.
 
Brugergrænsefladen er udformet med enkelthed for øje. SimaOffice er enkelt og hurtigt at betjene. SimaOffice er modulært opbygget, og funktionaliteten kan udvides med en række standardmoduler eller tilpasses specifikke kundeønsker.
 
 
SimaOffice er udviklet på Microsofts .NET platform og kan implementeres som en stand-alone applikation på en PC, som en remote arbejdsplads eller som en fuld klient-server-løsning. Denne fleksibilitet gør det muligt at centralisere vedligeholdelsen af applikation og data uden at gå på kompromis med brugers behov og funktionalitet.
 
SimaOffice kan leveres med kortdata over en lang række af europæiske lande samt Nordamerika.
 
SimaOffice kommer i to versioner:
1) SimaOffice Basic
2) SimaOffice Pro.

SimaOffice Basic

SimaOffice Basic indeholder den grundlæggende funktionalitet og kan, som standard, konfigureres til at vise vogn-/opgavepositioner og historik fra en standard ODBC kompatibel database, fx MS Access, MS SQL Server Oracle el.lign.
 
Funktioner:
  • Kortvisning
  • Søgning efter adresser, byer og steder af særlig interesse (POI)
  • Ruteberegning
  • Visning af vogn/opgave GPS position på kort
  • Visning af vogn/opgave historik

 

SimaOffice Pro

SimaOffice Pro indeholder samme grundlæggende funktionalitet som basic versionen. Foruden de grundlæggende kort-, søge- og ruteberegningsfunktioner kan SimaOffice Pro integreres med SimaTech's kommunikationsserver, hvilket gør det muligt at kommunikere med SimaCar og SimaMobile.
 
Med en række standardmoduler kan SimaOffice udvides til en komplet multibruger opgave- og ressourcestyringsløsning, der håndterer alt; fra kunden ringer til kontoret, booker opretter en opgave, dispatcher disponerer opgaven og afsender den til en vogn/medarbejder; til opgaven afsluttes og er klar til fakturering.
 
SimaOffice Pro er modulært opbygget, kan tilpasses kundespecifikke løsninger og integreres med eksisterende opgave- og ressourcestyringssystemer.

 

Del: