FORSYNING

Eliminér ineffektive processer og spildtid. Anvend digitale arbejdssedler.

Hos forsyningsselskaberne er spildtid en velkendt faktor i forbindelse med opgavestyring, kørsel og rapportering. Kørende teknikere skal hver dag have et overblik over dagens opgaver og kørselsrute, modtage opgavebeskrivelser og tegninger samt have materialer med i bilerne. Skal man på kontoret først for at få alt overleveret manuelt, kan dagens første timer hurtigt kategoriseres som ineffektiv tid. Skal man ligeledes rapportere på papir, bliver informationerne først lagt i systemet, når teknikeren er på kontoret, hvilket forsinker afrapportering og fakturering.
 
Digitalisér virksomhedens opgave- og ressourceplanlægning
SimaTech’s produktportefølje imødekommer forsyningsbranchens behov ved at digitalisere arbejdsgange mellem kontor og vogne og frigøre tid for de kørende medarbejdere. Al kommunikation mellem kontor og vogne foregår elektronisk, ligesom rapportering for udført arbejde foretages online fra bilen.
 
Konkrete fordele:
♦  Organisering af opgaver sker centralt på kontoret
♦  De kørende teknikere får optimeret arbejdsdagen, hvilket frigiver tid til opgaveløsning og
    kundekontakt
♦  Kunderne kan selv følge opgaveløsning via web
♦  Samtlige produkter er baseret på standardløsninger, som er nemme at integrere med
    virksomhedens eksisterende ERP- og CRM-systemer

 

Del:

Relevante projekterDisse projekter beskriver konkrete anvendelsesområder.

Energi Fyn

Forsyning