TEKNISK SERVICE

Reducér tunge papirgange og manuel sagsbehandling.

Hvis et stort montørkorps med kørende teknikere får udleveret opgaver på papir og rapporterer tilbage til kontoret på papir, er arbejdsprocesserne træge for både teknikere og kontormedarbejderne. Hvis rapportering tilmed sker kvartalsvis, går der lang tid, før virksomheden kan fakturere. Ved at digitalisere informationsudveksling, opgavetildeling og rapportering, kan virksomheder spare mange penge på administrationsarbejde og sagsbehandling.
 
Optimer driften og få en bedre likviditet
SimaTech erstatter de tunge papirgange med automatiseret opgave- og ressourcestyring, som er enkelt at betjene og som kan udbygges med en lang række moduler til servicevirksomheder. Løsningen kan integreres med virksomhedens forretningssystem, så de manuelle arbejdsprocesser mellem kontor og teknikere erstattes med digital kommunikation og dataudveksling. Montører kan derfor rapportere timer og materialer tilbage til kontoret, straks efter opgaven er udført, og fakturering kan ske.
 
Konkrete fordele:
♦  Store tidsbesparelser samt hurtige og smidige arbejdsprocesser
♦  Automatisk dataudveksling mellem kontor og kørende montører
♦  Mulighed for opdatering af stamdata
♦  Bedre likviditet, fordi fakturering kan foregå, så snart opgaven er udført
♦  Overblik over alle kommende opgaver samt montørernes placering og kapacitet
♦  Fuld integration mellem SimaTech-løsningen og virksomhedens forretningssystem,
    hvilket minimerer risiko for fejlindtastninger og giver bedre overblik over forretningen

 

Produkter målrettet tekniske service og montage:
Del:

Relevante projekterDisse projekter beskriver konkrete anvendelsesområder.

Falck Teknik

Teknisk Service