SimaWeb

Med SimaWeb er det muligt at udvikle kundetilpassede webbaserede selvbetjeningssider til både interne medarbejdere, samarbejdspartnere og kunder.

SimaWeb findes allerede i 3 versioner:
 
♦  Selvbetjeningsløsning til kommuner
♦  Assignment Manager
♦  Transport

Læs mere om disse SimaWeb versioner i kolonnen til højre.
 
Her er yderligere eksempler på kundetilpassede SimaWeb sider:

Selvbetjeningsløsning til kommuner
Indrapportering af midlertidige overnatninger. Denne løsning letter sagsbehandling og stiller tilladelsen til rådighed direkte i både SimaCar og SimaOffice via WNS. Ansøger modtager automatisk en e-mail med godkendelse og betingelser for godkendelse.


Hurtigt og enkelt overblik over alle opgaver
Web klienten giver medarbejderen adgang til alle de opgaver, som er tildelt medarbejderen. Det er endvidere muligt at sortere og søge efter specifikke opgaver samt ændre tidspunkt for udførsel af opgaven. Medarbejderen har mulighed for at aktivere opgaver således, at de overføres til SimaCar til udførsel. Løsningen giver endvidere disponenterne mulighed for at lægge opgaver, som endnu ikke er tildelt en medarbejder, på "Job Børsen", hvilket gør, at de bliver synlige for alle medarbejdere.


Track & Trace til transportbranchen 
Web klienten giver vognmænd og kunder adgang til igangværende- og afsluttede opgaver. Det er endvidere muligt at booke nye opgaver via klienten.

Del: